ارث بابام

نرم افزار موبايل در اصفهان

نرم افزار موبايل در اصفهان

تمام تلفن هاي همراه در هر مارک از دو قسمت تقسيم سخت و نرم افزار تشکيل شده اند. اگر در سيستم عامل و نرم افزار موبايل مشکلي داريد ، ما را با يک مرکز کاملاً حرفه اي براي تعمير نرم افزارهاي اندرويد و iOS آشنا خواهيد کرد.

نرم افزار موبايل در اصفهان

خدمات نرم افزاري اضافي تلفن همراه يکي از اصلي ترين خدمات انجام شده در مرکز تعميرات موبايل ما (سلام تلفن) است. کارشناسان ما در زمينه تعميرات نرم افزار تلفن همراه با استفاده از جديدترين ابزارها و جديدترين روشهاي تعمير آماده خدمت رساني به شما همشهريان عزيز هستند.

سلام تلفن؛ متخصص خدمات نرم افزار موبايل در اصفهان

مرکز ما (سلام تلفن) مي تواند در زمينه خدمات نرم افزاري در اصفهان متخصص باشد و سالهاست که به طور حرفه اي با يک متخصص متخصص و آگاه کار مي کند. مرکز ما با استفاده از پيشرفته ترين ابزارهاي آماده تعمير ارائه مي شود. مرکز تعميرات ما قادر است تمام مشکلات موجود در سيستم عامل موبايل شما را برطرف کند.

چند نمونه از خدمات نرم افزاري اضافي در مرکز تعميرات موبايل هلو:

همه مدل هاي موبايل را فلش کنيد

چشمک زدن يا رام کردن مي تواند يک فعاليت مهم نرم افزاري باشد. ما از ابزارهاي پيشرفته استفاده مي کنيم و با داشتن کارشناسان مجرب تعميرات زمستاني مي توان مارک هاي تلفن همراه موجود در بازار را فلش کرد.

FRP را از همه مدل ها و Android ها حذف کنيد

FRP يا Google Security Lock هنگامي رخ مي دهد که تلفن خود را به تنظيمات کارخانه بازنشاني يا فلش مي کنيد و هنگام روشن شدن تلفن ممکن است با اين قفل روبرو شويد. در اين مرکز تعميرات ، FRP را حذف مي کنيم. سامسونگ ، هواوي ، شيائومي و همه مدل هاي روز را مي توان در مرکز با بالاترين اندرويد حل کرد.

بازيابي و بازيابي اطلاعات حذف شد

اگر به هر دليل و مشکلي اطلاعات شما پاک شد ، در صورت تمايل به مرکز تعميرات ما مراجعه کرده و تعميرکاران خود را با ابزار و جعبه هاي پيشرفته فعال کنيد ، ممکن است شما را در کمترين زمان بازگردانيم.

مشکل ماندن روي آرم همه مارک ها را حل کنيد

اگر تلفن شما پس از روشن شدن ناگهان خاموش شود و روي آرم باقي بماند ، ما مي توانيم از دانش نرم افزار براي حل مشکل شما استفاده کنيم.

باز کردن قفل هاي مختلف تلفن بدون حذف اطلاعات و از پريز برق تلفن ، خدمتي است که ممکن است در مرکز ما حل شود.

اگر به هر دليلي تلفن شما داراي مشکل نرم افزاري است و نياز به مشاوره رايگان يا تعمير نرم افزار موبايل اصفهان دارد ، هم اکنون مي توانيد با ما تماس بگيريد.


برچسب ها : نرم , افزار , موبایل , در , اصفهان ,
+ نوشته شده در شنبه 16 اسفند 1399ساعت 12:10 توسط خداداد | | تعداد بازدید : 25

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]