ارث بابام

روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به کسي که دوستش داريد.

روش هاي خلاقانه هديه دادن طلا به کسي که دوستش داريد

jgdr_c8.jpg

08

تقريبا همه مردم جهان هديه گرفتن را دوست دارند. اما اگر اين هديه به روشي خاص و سوپرايزکننده باشد، بدون شک هيجان و خوشحالي بيشتري به‌دنبال خواهد داشت. به همين خاطر گالري پرسته در ادامه اين مطلب چند روش خلاقانه هديه دادن طلا به کسي که دوستش داريد را آموزش داده است.

هديه را در عروسک (يا حيوان خانگي) جاسازي کنيد

براي هديه دادن جواهرات و زيورآلات مي‌توانيد يک حيوان عروسکي بانمک خريداري کنيد و گردنبند طلا، دستبند يا انگشتر را دور گردن آن بياويزيد و عروسک را به شريک عاطفي خود هديه دهيد.

يا اگر حيوان خانگي داريد همين کار را با سگ يا گربه انجام دهيد. مثلا مي‌توانيد دستبند طلا که خريده‌ايد را از گردن حيوان خانگي بياويزيد. (البته مطمئن شويد که توسط حيوان خانگي‌تان پاره نمي‌شود.) يا هديه را درون جعبه بگذاريد و با روباني زيبا آن را دور گردن حيوان خانگي‌تان آويزان کنيد تا خيالتان هم راحت باشد که براي طلا مشکلي پيش نمي‌آيد.

هديه سوپرايز تولد را در يکي از وسايل موردعلاقه‌اش مخفي کنيد

مي‌توانيد طلا و جواهري که براي فرد مورد نظر خود خرده‌ايد را درون جعبه شکلات دلخواه او، درون گلدان يا در ميان دسته‌اي از گل‌هاي محبوبش بگذاريد و او را هيجان‌زده کنيد.

يا مثلا مي‌توانيد هديه را درون جعبه مخصوصش بگذاريد، جعبه را به کمک روبان به گلدان وصل کنيد و آنها را هديه کنيد.

بيشتر بخوانيد: ترفندهاي هديه دادن؛ چگونه اندازه دقيق انگشتر را تشخيص دهيم

با بازي و طرح معما محل هديه را به او نشان دهيد

از ديگر روش‌هاي خلاقانه هديه دادن طلا به کسي که دوستش داريد اين است که هديه را در گوشه‌اي از خانه، حياط، باغچه، ماشين، هر جايي که به نظرتان مناسب است و امکانش برايتان مهياست، مخفي کنيد.

سپس، روي برگه‌هاي کوچکي جمله‌اي براي او بنويسيد که مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا کشويي که هديه در آن است را باز کند. به اين ترتيب او را هيجان‌زده و سورپرايز خواهيد کرد.

اين جمله‌ها به شخصيت و علاقه‌مندي‌هاي طرف مقابل بستگي دارد و شما اينجا بايد نهايت خلاقيت خود را به خرج دهيد و مطمئن شويد که نامه‌تان به اندازه کافي حس کنجکاوي او را برانگيخته مي‌کند.

براي سورپرايز تولد هديه طلا را درون پوست ميوه‌هاي خشک بگذاريد

براي طلاهاي کوچک همانند آويزهاي دستبند گالري پرسته، انگشترهاي ظريف يا حتي آويزهاي گردنبند که اندازه بسيار کوچکي دارند، مي‌توانيد از ميوه‌هاي خشکي همچون گردو استفاده کنيد.

براي اين منظور بايد گردوي خشک را با احتياط از وسط دو نيم کنيد. مغز گردو را خارج کنيد. داخل پوسته را بشوييد و پس از خشک کردن با چسب‌هاي اکليلي داخل آن را پرزرق و برق کنيد تا بستر مناسبي براي طلاي شما ايجاد شود.

سپس يک تکه کوچک فوم داخل گردو بگذاريد و طلا را روي فوم قرار دهيد.

دو نيمه گردو را به هم وصل کنيد و با يک تکه روبان بسيار باريک اين دو نيمه را به هم محکم کنيد.

اين روش براي هديه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشيد که طرف مقابل شما با چنين موقعيتي هرگز مواجه نشده است.

بيشتر بخوانيد: کادو ولنتاين دخترانه

هديه طلا را درون سيني غذا جاسازي کنيد

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببريد. پس از سفارش دادن غذاي موردعلاقه‌اش، به بهانه‌اي به پيشخوان برويد و از گارسون بخواهيد که هديه را درون سيني غذاي او جاسازي کنيد. وقتي شخص موردنظر شما بخواهد غذايش را ميل کند با جعبه زيباي کادو مواجه و بدون شک هيجان‌زده و خوشحال مي‌شود.

توصيه مي‌کنيم هديه را درون غذا يا درون نوشيدني قرار ندهيد زيرا خطرناک است!

در آخر هم يادآوري کنيم در صفحه اول سايت پرسته، گزينه‌اي به نام «هديه» وجود دارد. با کليک روي اين گزينه، سه صفحه مجزا به عنوان‌هاي «هديه زنانه»، «هديه مردانه» و «هديه کودکان» نمايش داده مي‌شود.

شما بايد پس از تعيين جنسيت مخاطب خود، روي يکي از اين صفحه‌ها کليک کنيد. در صفحه‌اي که باز مي‌شود، تمامي طلاهاي دست‌ساز پرسته که قابل هديه دادن هستند نمايش داده خواهند شد. در اين مرحله کافيست که بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فيلتر قيمت را اعمال کنيد.


برچسب ها : روشهای , خلاقانه , هدیه , دادن , طلا , به , کسی , که , دوستش , دارید. ,
+ نوشته شده در شنبه 8 آذر 1399ساعت 12:13 توسط خداداد | | تعداد بازدید : 56

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]